HTML

Címkék

áldozat (1) alkotmány (1) állat (1) angol (3) anya (2) aranyköpés (5) Azerbajdzsán (1) azeri (1) bándy kata (1) bankrabló (1) bántalmazás (3) bevezető (1) börtön (1) botrány (1) bűncselekmény (1) bűnözés (1) bűnöző (1) bűntény (1) celeb (1) cigány (1) cigánybűnözés (1) cikis helyzet (1) család (6) családon belüli erőszak (3) csapat (1) csoportosítás (1) diák (4) diplomácia (1) égés (1) egészség (1) életfogytiglan (2) életpálya-modell (1) élet szépségei (1) erőszak (4) EU-források (1) Európai Unió (1) felelős állattartás (1) felelőtlenség (1) felsőoktatás (2) fidesz (1) fizetés (1) főiskola (1) gazdasági matematika (1) gyerek (2) gyilkosság (2) győzelem (1) halálbüntetés (1) hallgató (2) hasznosság (1) hoffmann rózsa (1) Hoffmann Rózsa (1) idegen nyelv (1) iskola (2) iskolaköpeny (1) izraeli (1) kegyelem (1) kiadatás (1) kiváló (1) kockázat (1) kormány (3) közgazdaságtan (1) kutya (1) london 2012 (1) magyar (3) Magyarország (2) matematika (1) megélhetés (1) megszorítás (1) mindennapi testnevelés óra (1) német (1) nemzetbiztonság (1) nevelés (1) nők (1) nyelvtanulás (2) oktatás (4) olimpia (1) örmény (1) Örményország (1) otthon (1) pedagógus (1) politika (1) rend (1) rokon (3) roma (1) sport (2) sportoló (1) szavazás (1) szoba (1) szösszenet (5) szülés (1) tanár (1) tandíj (2) tanítvány (1) tanulás (2) tanuló (1) testvér (1) tiltakozás (1) típus (1) törvény (3) tüntetés (2) választás (1) választási csalás (1) varga istván (2) világhatalom (1) vízilabda (1) vizsgálat (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • RozsaNiki: @onmagam: Szia! Attól, hogy egyszer elszakad a cérna és véletlenül elcsattan egy pofon, az ember ... (2012.09.27. 14:33) “Tudatosan verni”

Niki blogja

2012.02.14. 22:16 RozsaNiki

Szösszenetek – by Ildi

Szösszenetek lakótársamtól... Házi Showder klub... :D

 

Saját maguk alatt vágják a fejszét.
(az ügyfelek, akik lecsapják a telefont, amikor hívja őket)

 

Csak az izébe megyünk vagy az izébe is?
("izé" mint Lidl és Spar)

 

Nem hiszem el, mindenki sínen van, én meg csak fekszem rajta és várom a vonatot, mint Attila Szárszónál.

 

Megoldották, mint ókori rómaiak a csatornázást.

 

Az én életem is olyan, mint egy romantikus lányregény... csak egyelőre nem látom.

 

Feküdtem, mint sz.. a betonon...

 

Mondtam Anyunak, hogy miért nem keresztelt Angyalkának... Olyan jó lenne úgy bemutatkozni a telefonban, hogy "Jó napot kívánok, Fekete Angyal vagyok"...

 

(énekel): Vak vagyok nélküled...
Ezt a kontaktlencsémnek szoktam mondogatni...

 

(Juventust hallgatva)
De jó pasi ez a Bon Jovi... Elkaphatna.

 

(belezúgott az egyik színészbe, így minden darabját meg kell néznünk)
Sokba fog nekem ez még kerülni... Sosem gondoltam volna, hogy egyszer én fogok költeni egy pasira.

 

*

 

(Bridget Jones-ról beszélgetve)
Ildi: Hogy hívják azt a nőt? Penny...?
Én: Penny Husbands-Bosworth.
Ildi: Ha lesz gyerekem, így fogják hívni.
Én: De ha lányod lesz, utálni fogod!
Ildi: Tudom, majd az apja neveli.

 

Picérnő a True Blood-ban: Azt hiszem, megtaláltuk Dawn utódját.
Én: Ki az a Dawn? Őt is kinyírták?
Ildi: Nem, megölték.

 

(a Nem kellesz eléggé című filmről beszélgetve)
Én: Nagyon ismerős a pultos pasi.
Ildi: Justin Long?
Én: Igen, ő.
Ildi: Ed című sorozat?
Én: Honnan tudod, hogy onnan ismerem?
Ildi: Mert abban játszott...

 

(a Fekete Tőr Testvériség (BDB/FTT) könyvsorozatról beszélgetve)
Ildi: Butchról kiderül, hogy Wrath unokatestvére, mert csináltak egy recessziót.
Én: Hogy micsodát? Nem regressziót?
Ildi: Ja, de... Ez pont olyan, mint amikor az ügyfél mondja a telefonban, hogy "Maga nem néz TV-t? Nem tudja, hogy az egész világon recepció van?". Mire a kollégám megkérdezi, hogy "De akkor mi van a negyediken?", én pedig azt felelem, hogy "A recesszió".

 

Én: Zsolt szerint a True Blood-os szexjelenet nem volt durva...
Ildi: Melyik?
Én: Hát Sookie és Bill.
Ildi: Este összeházasodtak.
Én: Sookie és Bill? Nem Eric felesége lesz, úgy, hogy nem is akarja?
Ildi: Márhogy a színészek.
Én: Ja értem. Mert különben Eric felesége lesz, mert a vére...
Ildi: Bárcsak engem kapna el egy ilyen pasi, még ha vámpír is...

 

(Szobámban)
Ildi: Úgy fázom; nem tudom, mi van.
Én: Hideg.

 

Kérdés: Hogy vagy?
Ildi: Szarul, de büszkén...

 

Ismerős: Felhívsz?
Ildi: Addig örülj, amíg nem én hívlak...

(Ildi egy pénzintézetnél dolgozik)

 

Ildi: Megtennéd, hogy kiengedsz, utána meg beengedsz?
Én: Micsoda? Kiengedlek, utána beengedlek?
Ildi: Úgy értem, kiengedsz, utána meg bezársz utánam...
(munkába indulva)

 

Én: Ma Bajnokok Ligáját nézek.
Ildi: Ki játszik?
Én: Juventus - Bayern.
Ildi: Ezt itt játsszák?
Én: Nem, Torinóban. A hazai csapat játszik otthon.

Az évszázad megállapítása...

 

(focit nézek)
Ildi: Az angolok továbbjutottak?
Én: Igen, szerencsére.
Ildi: Meg a hollandok, spanyolok, olaszok...
Én: Az olaszok nem.
Ildi: Micsoda? Akkor már nem is lehetnek világbajnokok?
Én: De igen, csak nem most...

 

(2010.09.13.)
Ildi: Ma láttam Nagy Ervint a Hollán Ernő utcában... Ha nem lett volna vele az asszony meg a gyerek, lett volna egy jó napom...

 

(Mariann Ikremről és rólam)
Ildi: Készek vagytok...
Én: Miért, te mi vagy?
Ildi: Én meg szellemileg leépült.

 

(egy ismerősömről, aki ugyanakkor ment színházba megnézni A hattyú-t, amikor mi)
Ildi: Rita végül ott volt a Sirályon?
Én: Az Hattyú, te...

 

Ildi: Olyan cuki Dóra kisfia... Ilyenkor nekem is kell egy gyerek. Csak ne maradjon itt éjszakára.
Én: Gyereket akarsz, de úgy, hogy éjszakára ne maradjon veled?
Ildi: Illetve maradhat, csak ne sírjon és ne sz..jon be...

(Ildi kolléganője nagyon mosolyog, és nem hajlandó elárulni a többieknek az okát)
Ildi: Hagyd csak... Ő is olyan, mint a sáros bakancs... Annak is jót tesz, ha időnként megkefélik.

 

(a konyhában ülve hallgatjuk a zenét a gépemről, ami időnként akadozik)
Én: Megint frissít a fórum, azért akadozik a zene... Eszméletlen, hogy kb. 3 percenként frissíti magát.
Ildi: Bárcsak engem frissítene valaki... az én pontom a G, azt kellene nyomogatni...

 

Én: Az egyik újság címlapján Ördög Nóra azt mondta, hogy "nekem Palkó a társam erre az életre"...
Ildi: Nekem meg Alexander Skarsgaard, csak még nem tud róla...

 

Én: Annyira utálom, hogy a magyar média mindenkit sztárnak nevez... Két hónapig él egy villában az egész ország szeme láttára, de már sztár. Sokadrangú mellékszerepet játszik egy színvonalon aluli sorozatban, de már sztár. Vagy gyereket szül egy ismert embertől és már sztár.
Ildi: A lapok tele voltak vele... B. Andrea lefogyott... B. Andreát megverték... B. Andrea kiborult...
Én: Én is lefogytam 16 évesen, mégsem írták meg a lapok... Micsoda botrány...
Ildi: Téged nem is csinált fel Kovács Lázár...
Én: Nem is fog.
Ildi: Soha ne mondd, hogy soha...

 

(előzőleg Ildi barátnőjéről beszélgettünk, aki mindenkivel lefekszik)
Ildi: Majd megyünk a Kleopátra-házba...
Én: Hogy sorra megdugjon az összes celeb?
Ildi: Nem, lakni.
Én: Végülis a celebvilág nagy része ott lakik.
Ildi: Ha megdug Kovács Lázár, mi is celebek leszünk. Te azért, mert megdugott, én meg azért, mert mindenkinek pletykálok.

 

(bekapcsolja a Való Világ-párbajt, ahol válogatást mutatnak a párbajozók villabeli pillanatairól - az egyikhez bejöhetett a barátnője)
Ildi: Ezt én miért nem láttam?
Én: Mert nem nézted...

 

(nagyapám ismét csomagot küldött, ami rendszerint Reader's Digest-könyvekből és DVD-kből, valamint a hozzájuk kapott ajándékokból áll)
Ildi: Miért nem rendeltél inkább rabatot?
Én: Hogy micsodát?
Ildi: Azt a színeset, amit a múltkor ettünk...
Én: Az rahát, te... Rabat Marokkó fővárosa...

(a rahát egy Erdélyben népszerű, török édesség)

 

(Főiskolán, vizsgára készülés közben)
Csoporttárs: Érted?
Ildi: Értem én, csak le...rom.

 

(buliban)
Pasi: Nem tudod, merre van a kijárat?
Ildi: Ott, ahol bejöttél...

Szólj hozzá!

Címkék: szösszenet aranyköpés


A bejegyzés trackback címe:

https://nikkiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr34106442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása