HTML

Címkék

áldozat (1) alkotmány (1) állat (1) angol (3) anya (2) aranyköpés (5) Azerbajdzsán (1) azeri (1) bándy kata (1) bankrabló (1) bántalmazás (3) bevezető (1) börtön (1) botrány (1) bűncselekmény (1) bűnözés (1) bűnöző (1) bűntény (1) celeb (1) cigány (1) cigánybűnözés (1) cikis helyzet (1) család (6) családon belüli erőszak (3) csapat (1) csoportosítás (1) diák (4) diplomácia (1) égés (1) egészség (1) életfogytiglan (2) életpálya-modell (1) élet szépségei (1) erőszak (4) EU-források (1) Európai Unió (1) felelős állattartás (1) felelőtlenség (1) felsőoktatás (2) fidesz (1) fizetés (1) főiskola (1) gazdasági matematika (1) gyerek (2) gyilkosság (2) győzelem (1) halálbüntetés (1) hallgató (2) hasznosság (1) Hoffmann Rózsa (1) hoffmann rózsa (1) idegen nyelv (1) iskola (2) iskolaköpeny (1) izraeli (1) kegyelem (1) kiadatás (1) kiváló (1) kockázat (1) kormány (3) közgazdaságtan (1) kutya (1) london 2012 (1) magyar (3) Magyarország (2) matematika (1) megélhetés (1) megszorítás (1) mindennapi testnevelés óra (1) német (1) nemzetbiztonság (1) nevelés (1) nők (1) nyelvtanulás (2) oktatás (4) olimpia (1) örmény (1) Örményország (1) otthon (1) pedagógus (1) politika (1) rend (1) rokon (3) roma (1) sport (2) sportoló (1) szavazás (1) szoba (1) szösszenet (5) szülés (1) tanár (1) tandíj (2) tanítvány (1) tanulás (2) tanuló (1) testvér (1) tiltakozás (1) típus (1) törvény (3) tüntetés (2) választás (1) választási csalás (1) varga istván (2) világhatalom (1) vízilabda (1) vizsgálat (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • RozsaNiki: @onmagam: Szia! Attól, hogy egyszer elszakad a cérna és véletlenül elcsattan egy pofon, az ember ... (2012.09.27. 14:33) “Tudatosan verni”

Niki blogja

2012.09.26. 20:36 RozsaNiki

Szösszenetek - by Linda

Linda: A Reál ott van a Jóbarátok lakótelepénél... vagy mi a neve. Valami jóbarátos neve van.
Én: Ross és Rachel? Very Happy
Linda: Hüle... Very Happy
(...)
Linda: Jaaaj, Centrál Park!
Én: Jóbarátos név... Very Happy
Linda: New York, azt kész. Very Happy

(a Centrál Park egy közeli lakópark neve)

*

Én: Ki az az A.L.?
Linda: Egy román ismerős.
Én: Akkor miért van magyar neve?
Linda: Mert Romániában él. Magyar, csak román.

*

yahoo messenger

Tündi: én meg tökjó honlapot találtam
Linda: milyen honlap?
Tündi: asztrálutazásos... csak regizni kell hogy az egész oldalt lásd... holnap fogok
Linda: és megyünk utazni?
Tündi: remélem... nem tudom h ezt lehet-e szakember nélkül
Tündi: de én mennék
Tündi: ha biztonságos
Linda: Ausztrália miért ne lenne biztonságos?
Tündi: ASZTRÁL, te süket Very Happy
Tündi: előző életek
Linda: jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Laughing Laughing Laughing Laughing
Tündi: ez megy fórumra Laughing
Linda: fáradt vagyok, bakker... meg mondom utazunk, akkor kenguru nyomkodás lesz ennek a vége Laughing
Tündi: Laughing max plüss
Tündi: én is szoktam félreolvasni, mondtam
Linda: nah, de ez iszonyat jól jött ki Laughing
Tündi: ahha Very Happy

Szólj hozzá!

Címkék: szösszenet aranyköpés


A bejegyzés trackback címe:

https://nikkiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr534804951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása