HTML

Címkék

áldozat (1) alkotmány (1) állat (1) angol (3) anya (2) aranyköpés (5) Azerbajdzsán (1) azeri (1) bándy kata (1) bankrabló (1) bántalmazás (3) bevezető (1) börtön (1) botrány (1) bűncselekmény (1) bűnözés (1) bűnöző (1) bűntény (1) celeb (1) cigány (1) cigánybűnözés (1) cikis helyzet (1) család (6) családon belüli erőszak (3) csapat (1) csoportosítás (1) diák (4) diplomácia (1) égés (1) egészség (1) életfogytiglan (2) életpálya-modell (1) élet szépségei (1) erőszak (4) EU-források (1) Európai Unió (1) felelős állattartás (1) felelőtlenség (1) felsőoktatás (2) fidesz (1) fizetés (1) főiskola (1) gazdasági matematika (1) gyerek (2) gyilkosság (2) győzelem (1) halálbüntetés (1) hallgató (2) hasznosság (1) hoffmann rózsa (1) Hoffmann Rózsa (1) idegen nyelv (1) iskola (2) iskolaköpeny (1) izraeli (1) kegyelem (1) kiadatás (1) kiváló (1) kockázat (1) kormány (3) közgazdaságtan (1) kutya (1) london 2012 (1) magyar (3) Magyarország (2) matematika (1) megélhetés (1) megszorítás (1) mindennapi testnevelés óra (1) német (1) nemzetbiztonság (1) nevelés (1) nők (1) nyelvtanulás (2) oktatás (4) olimpia (1) örmény (1) Örményország (1) otthon (1) pedagógus (1) politika (1) rend (1) rokon (3) roma (1) sport (2) sportoló (1) szavazás (1) szoba (1) szösszenet (5) szülés (1) tanár (1) tandíj (2) tanítvány (1) tanulás (2) tanuló (1) testvér (1) tiltakozás (1) típus (1) törvény (3) tüntetés (2) választás (1) választási csalás (1) varga istván (2) világhatalom (1) vízilabda (1) vizsgálat (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • RozsaNiki: @onmagam: Szia! Attól, hogy egyszer elszakad a cérna és véletlenül elcsattan egy pofon, az ember ... (2012.09.27. 14:33) “Tudatosan verni”

Niki blogja

2012.02.16. 03:28 RozsaNiki

Szösszenetek – Család 1.

Anyu & a húgom aranyköpéseinek gyűjteménye. Azért ez is megérne egy Showder klub-ot.

 

Anyu: Feküdj le, mert reggel megint délben kelsz fel.

 

Húgom: Jaj, hogy mi történt, ne tudd meg… (és elmondja az egészet)

 

*

 

(bevásárlás a Tesco-ban)

Anyu: Kérsz croissant-t?
Én: Mennyit vehetek?
Anyu: Bármennyit. (...) De ne négyet, kettő elég!

 

Anyu: Hozd ide a piros lapátot! Ott van a két ajtó között.
Én: Itt van.
Anyu: Ez nem az!
Én: Más piros lapátot nem látok.
(kicsit később felvesz egy határozottan nem piros lapátot)
Én: Ez nem is piros!
Anyu: Hát valamikor piros volt...

Én meg rendelkezem a rejtett színlátás képességével, csak eddig nem tudtam róla...

 

Áruházban:
Én: Ezt miért hívják körömkefének?
Anyu: Hát mert körömkefe.

Ugyanott, pár perccel később:
Én: Mi a különbség frisspack és alufólia között?
Anyu: Az egyik frisspack, a másik alufólia...

Avagy akkor tanul a gyerek, ha kérdez...

 

(Karácsony előtt – ki akartam próbálni egy sütireceptet, ugyanakkor napok óta arról beszéltünk, hogy honnan szerezzük be a karácsonyfát)

Én: Mi lesz a fánkkal?
Anyu: Azt majd te megsütöd.
Én: Én a karácsonyfánkról beszéltem...

 

(itthon, Budapesten)

Anyu: Látom, van kenyérvágó kés.
Én: Azt nem te hoztad?
Anyu: De igen...

 

(két napja esik az eső; a kocsiból indulunk a Vásárcsarnok felé, de Anyu csak később nyitja ki az ernyőjét)
Én: Mire kinyitod, beérünk az épületbe.
Anyu: Legalább nem lesz vizes...

Avagy az ernyő új funkcióval gazdagodott: meg kell óvni a bevizesedéstől...

 

(új telefont kell vennem, Anyu pedig azt szeretné, ha szolgáltatót váltanék)
Én: Nem akarok 30-as lenni...
Anyu: Már az vagy...

Köszi Anyu, imádom, ha a koromra emlékeztetnek...

 

(színház után)
Anyu: Mit néztetek?
Én: Kávé habbal. Ez az egyik bérletes, színpadra felmenős-pezsgőzős darab.
Anyu: Mit néztetek?
Én: Most mondom, hogy Kávé habbal.
Anyu: Azt hittem, azt ittatok...

 

(családi bevásárlás a Tesco-ban)

Anyu: Szeretitek a sült paprikát?
Én: Nem tudom, már nem emlékszem, hogy milyen.
Húgom: Nekem nem jött be.
Én: Kóstoltad?
Húgom: Nem.

 

Húgom: Mindjárt jövök.

Én: Hova mész?

Húgom: A városba…

(ami minimum három óra, tekintve közelebbi lakóhelyünket... de azért "mindjárt jövök")

 

Ezúton is ezer hála és köszönet a sorsnak, amiért ilyen családba születhettem... itt sosem unatkozik az ember. :D

Szólj hozzá!

Címkék: család anya szösszenet aranyköpés testvér rokon


A bejegyzés trackback címe:

https://nikkiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr484116299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása